Pensionist

Ahl Lejrskole- og Kursusejendom er i 1936 bygget til feriekolonibrug, senere er den udvidet og moderniseret. Selv om vores ejendom ikke er stor, flot og moderne, viser det sig, at pensionister er umådelig glade for et pensionistkursus eller ferieophold på Ahl. Flere pensionister mindes da de selv var børn og på feriekoloni en gang.
Ahl Lejrskole og Kursusejendom har gode fællesrum for pensionisterne, se Bygninger. Området omkring lejrskolen og Ahl plantage er velegnet for pensionister at færdes i uanset vejr og årstid. Ligeledes bor vi tæt på Ebeltoft by, hvor det er nemt at gå eller køre til i egen bil eller taxi. Ønsker man at se Djursland, er dette også muligt med offentlig transport eller bus. Se forslag til udflugter under Seværdigheder

Et pensionistophold kan gøres for få penge eller mange, det afhænger bl.a. af, hvor mange der deltager og hviklen servering man ønsker. Ring til os og forhør nærmere.

AHL LEJRSKOLE OG KURSUSCENTER