Kursus

Ahl Lejrskole og Kursusejendom er velegnet til Kursus for 15 til 40 personer.

Vi har et velegnet undervisningslokale med tavler og AV-udstyr. I pauser eller om aftenen kan deltagerne benytte opholdstuen eller terrassen.

Kursus er det vi hos os kalder for luksusudgaven. Prisen for ophold er derfor større end ved et almindeligt ophold. Ønsker de en alternativ mulighed, se venligst under Konference

I Kursusophold tilbyder vi følgende:
Ophold på lejrskolen med de faciliteter vi har incl. el og varme.

Kl. 8 - 9 Morgencomplet med rugbrød, franskbrød, rundstykke, smør, ost, marmelade,
Cornflakes, havregryn, æg, ymer, yoghurt, mælk, juice, kaffe og te.
Kl. 12 Frokost buffet med sild, lunt, pålæg, salatbar og ost.
Kl. 18 Aftensmad bestående af 2 retter, hvor De kan vælge mellem forret, hovedret
eller dessert. Den sidste aften serveres 3 retters festlig menu.
Kaffe og te: Formiddag med småkager

Eftermiddag og aften med hjemmebagt kage.

I undervisningslokalet er fremsat isvand med citronskiver.

Ved ovenstående måltider sætter vi porcelæn og fadene ind, men gæsterne bedes hjælpe til med serveringen og samle porcelæn, bestik og glas sammen imellem retterne.

Sengelinned og håndklæder lægges frem til gæsterne ved ankomsten, men gæsterne bedes selv sørge for opredning af de senge / køjer man vil benytte. Efter opholdet bedes sengelinned og håndklæder lagt i vasketøjskurvene. Under og efter opholdet sørger vort personale for rengøringen.

Overnatning foregår i værelser med køjer og senge. Se Bygninger.

Drikkevarer sælger vi til billige priser. Øl, vand og vin kan sættes frem til selvbetjening efter aftale med Lejrskolens vært. Ved afrejsen afregnes forbruget.

Ændringer af spisetider kan kun ske efter forudgående aftale.

Følgende AV- udstyr kan lånes:
Flipover, Ghettoblaster med bånd- og CD- afspiller, overheadprojektor, tavler
, TV med videoafspiller. Fotokopimaskine forefindes hos værten.

Har De i pauserne lyst til lidt motion kan bolde og spil lånes eller man kan gå en tur i omegnen.

AHL LEJRSKOLE OG KURSUSCENTER