Konference

Skal bestyrelsen, institutionen, skolen eller virksomheden afholde konference, så kan Ahl Lejrskole- og Kursusejendom være det ideelle sted for Deres arrangement.

Når De indlogeres hos os, er der normalt ikke andre gæster. Det betyder, at deltagerne kan være sig selv under hele opholdet, hvorved deltagerne har mulighed for at snakke frit uden lyttende øre fra uvedkommende.

På lejrskolen sørger vort personale for vel tillavede måltider.

Pris for ophold afhænger af hvilke slags ophold De ønsker, men vi kan tilbyde nedennævnte 2 slags ophold. Har De andre ønsker, så lad os give Dem et tilbud.

Almindeligt ophold:
Det vi kalder for et almindeligt ophold er det billigste konferenceophold vi kan tilbyde Dem. For denne pris får De: Ophold på lejrskolen med de faciliteter vi har incl. el og varme.
Tre hovedmåltider bestående af:

Kl. 08,00 morgenmad
Kl. 12,00 frokostbuffet med 2 slags sild, 1 tærte, 4 slags pålæg og ost.
Kl. 18,00 aftensmad bestående af 2 retter, hvor De kan vælge mellem forret, hovedret eller dessert.

Eftermiddags- og aften kaffe / te med hjemmebagt kage.

Gæsterne skal sørge for borddækning og afrydning ved måltiderne, samt under og efter opholdet sørge for, at alle benyttede rum er ryddeligt og evt. støvsuget. Gæsterne skal selv medbringe sengelinned og håndklæder, der dog kan lejes.
Efter opholdet skal deltagerne sørge for at lånt AV-udstyr bliver afleveret, møbler sat på plads, sengetøj lagt sammen, lejet sengelinned og håndklæder lagt i vasketøjkurvene, affaldsposer lagt i affaldscontaineren m.v. Personalet vil derefter sørge for den våde rengøring.

Overnatning foregår i værelser med køjer og senge. Se Bygninger.

Drikkevarer sælger vi til billige priser. Øl, vand og vin kan sættes frem til selvbetjening efter aftale med Lejrskolens vært. Ved afrejsen afregnes forbruget.

Ændringer af spisetider kan kun ske efter forudgående aftale.

Følgende AV- udstyr kan lånes: Flipover, Ghettoblaster med bånd- og CD- afspiller, overheadprojektor, tavler, TV med videoafspiller. Fotokopimaskine forefindes hos værten. Internetadgang.

Har De i pauserne lyst til lidt motion kan bolde og spil lånes eller man kan gå en tur i omegnen.

Ønsker De et lidt bedre ophold, se da venligst under Kursus.

AHL LEJRSKOLE OG KURSUSCENTER